Ankara’dan gelen bilgilere göre, 2024-2025 futbol sezonu için Süper Lig kulüplerinin harcama limitleri TFF tarafından belirlendi. Bu sezon için belirlenen limitler, kulüplerin mali yapılarını ve transfer politikalarını şekillendirecek önemli bir rol oynayacak.
Galatasaray Zirvede Yer Aldı
En yüksek bütçe hakkı, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 lira ile son şampiyon Galatasaray‘a tanındı. Bu rakam, sarı-kırmızılıların yeni sezonda da iddialı bir kadro kurma hedefinde olduğunu gösteriyor.
Fenerbahçe ve Beşiktaş’ın Limitleri
Sarı-lacivertliler, 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 liralık bütçe ile ikinci sırada yer alırken, Beşiktaş ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 lira ile üçüncü sırada kendine yer buldu. Bu üç büyük kulübün limitleri, ligdeki rekabetin finansal boyutunu da gözler önüne seriyor.
En Düşük Limit Alanyaspor’a
Öte yandan, Süper Lig’de en düşük harcama limitinin 571 milyon 608 bin 883 lira ile Corendon Alanyaspor‘a tanımlandığı belirtildi. Bu durum, ligdeki mali farklılıkları da ortaya koyuyor.
Bu limitler, kulüplerin transfer dönemindeki hareketliliğini ve yeni sezondaki yapılanmalarını doğrudan etkileyecektir.

