Hatay’ın Samandağ ilçesinde, 2023-2024 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne coşkusunu yaşadı. Eğitim programı kapsamında okulları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
Öğrencilere karnelerini takdim eden protokol üyeleri, onlara yaz tatilini en verimli şekilde değerlendirmeleri konusunda tavsiyelerde bulundu. Öğrencilerin bu özel günündeki mutluluklarını paylaşan protokol temsilcileri, aynı zamanda yıl boyunca gösterdikleri üstün gayretten dolayı öğretmenlere de teşekkürlerini iletti.
Program, eğitim camiasına huzurlu ve başarılı bir tatil dönemi dilekleriyle sona erdi. Öğrencilerle yapılan keyifli sohbetler ve çekilen hatıra fotoğrafları, bu anlamlı günün unutulmaz anları olarak kaldı.

