Malatya Büyükşehir Belediyesi, Battalgazi ilçesi Üzümlü Mahallesi’nde yeni bir ulaşım aksı oluşturmak için yol açma çalışmalarını yoğunlaştırdı. Planlanan 2.500 metre uzunluğunda ve 15 metre genişliğindeki yol, bölgedeki mahallelerin ulaşımını önemli ölçüde rahatlatacak.
Mahalleler Arası Bağlantı Güçleniyor
Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı ekipler, titizlikle yürüttükleri çalışmalarla, Üniversite, Gülümuşağı, Fırıncı, Üzümlü ve Beydağı (Mamurek) mahalleleri arasındaki ulaşım ağını güçlendirmeyi hedefliyor. Bu yeni yol, sadece yerel mahalle sakinlerinin değil, aynı zamanda Adıyaman’ın Sincik ilçesine ulaşım sağlamak isteyenler için de önemli bir güzergah olacak.
Muhtardan Teşekkür ve Memnuniyet
Üzümlü Mahallesi Muhtarı Kadir Akdağ, yeni yolun önemine vurgu yaparak şunları söyledi: “Malatya Büyükşehir Belediyesi ekipleri Üzümlü mahallemize geniş bir yol açıyor. Bu yolu sadece Üzümlü Mahallesi’ne değil, Gülümuşağı, Fırıncı, Beydağı mahallelerine hatta Adıyaman’ın Sincik ilçesine gitmek isteyenler de kullanabilecekler. Ekipler gece gündüz demeden çalışıyorlar. Bu yol gerçekten çok önemli çünkü birçok mahalle yolu buradan geçecek. Çok güzel bir yol olacağına eminim.” Akdağ, emeği geçen başta Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er olmak üzere tüm ekibe teşekkürlerini iletti.
Gece gündüz demeden süren çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte, bölge sakinleri daha modern ve geniş bir ulaşım imkanına kavuşacak.

