Ankara’da görev yapan Kaymakam Naim Akar, ilçedeki eğitim faaliyetlerine katkıda bulunan öğretmenleri makamında ağırladı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur’un da hazır bulunduğu toplantıda, Kaymakam Akar, öğretmenlere üstün başarılarından dolayı başarı belgeleri takdim etti.
Kaymakamlık makamında gerçekleşen buluşmada konuşan Kaymakam Naim Akar, göreve başladığı günden bu yana eğitime büyük önem verdiklerini vurguladı. Geleceğin bugünün çocukları ve gençleri tarafından şekilleneceğine inandığını belirten Akar, gençlerin eğitimine yapılan yatırımın en değerli miras olduğunu ifade etti.
Öğretmenlerin fedakarlıklarının ve özverili çalışmalarının altını çizen Kaymakam Akar, başta İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur olmak üzere tüm öğretmenlere gösterdikleri gayret için teşekkürlerini yineledi. Başarı belgelerinin takdimiyle öğretmenlerin motivasyonu ve ilçedeki eğitim kalitesinin daha da artırılması hedeflendi.

