Kars Polisevi, ilde görev yapan mülki idare amirleri ve ailelerinin katılımıyla gerçekleşen anlamlı bir veda programına ev sahipliği yaptı. Samimi bir atmosferde geçen gecede, Kars’a hizmet vermiş vali yardımcıları ve kaymakamlara katkılarından dolayı teşekkür edildi.
Programda bir konuşma gerçekleştiren Kars Valisi Ziya Polat, kamu hizmetinin fedakârlık ve özveri gerektirdiğini vurgulayarak, ildeki mülki idare amirlerinin vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla önemli başarılara imza attığını belirtti. Vali Polat, Kars’a hizmet etmiş ve görev yerleri değişen vali yardımcıları ile kaymakamlara, üstün hizmetlerinden dolayı Başarı Belgeleri takdim etti. Kendilerinin yeni görev yerlerinde de aynı azim ve başarıyla hizmet vereceklerine inandığını ifade ederek, başarı dileklerini iletti.
Duygusal anların da yaşandığı veda programı, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.

